Έναρξη Κατασκηνωτικής Περιόδου 2018
Αθήνα, 7 Ιουνίου 2018
Ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης ενημερώνει ότι ξεκινάει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την κατασκηνωτική περίοδο έτους 2018 όλων των εντασσομένων φορέων του ΕΦΚΑ: π.ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, π.ΤΑΞΥ, π.ΤΥΔΚΥ, π.ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, π.ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ, π.ΕΤΑΑ-ΤΣΑΥ, π.ΕΤΤΑ-ΤΥΔΑ, π.ΕΤΤΑ-ΤΥΔΠ, π.ΕΤΤΑ-ΤΥΔΘ, π.ΕΤΤΑ-ΤΑΝ, π.ΕΤΤΑ-ΤΑΣ, π.ΟΑΕΕ (υπαλλήλων), π.ΤΑΝΤΠ, π.ΟΓΑ, π.ΤΥΔΕ, π.ΤΑΠΙΤ-ΤΑΠΕΜ και π.ΤΑΥΤΕΚΩ (ΤΑΠ-ΟΤΕ,ΤΑΑΠΤΠΓΑΕ, ΚΑΠ-ΔΕΗ ΣΥΝΤ/ΧΟΙ. Η περίοδος υποβολής αιτήσεων ορίζεται από 08/06/2018 έως 14/06/2018 για την 1η κατασκηνωτική περίοδο και από 18/06/2018 έως 29/06/2018 για την 2η και 3η κατασκηνωτική περίοδο. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ για τις περιόδους Β ΄ , Γ ΄ , Δ ΄ (ΑΜΕΑ), η υποβολή αιτήσεων θα είναι διαθέσιμη από 18/06/2018 08:30 έως 29/06/2018 13:59. Το κατασκηνωτικό πρόγραμμα αφορά παιδιά που έχουν γεννηθεί από 1-1-2004 έως 31-12-2012 ( για Α.Μ.Ε.Α. από 1-1-2002 έως 31-12-2012).
Από τις διαχειριστικές επιτροπές θα εκδοθούν ενημερωτικά έγγραφα και οδηγίες, σχετικά με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, σύμφωνα με τις καταστατικές διατάξεις εκάστου εντασσόμενου φορέα.
Επισημαίνουμε ότι παρατείνεται η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων για παιδιά ασφαλισμένων – συνταξιούχων π. Ο.Α.Ε.Ε., καθώς και η εξυπηρέτηση αυτών στα Περιφερειακά Τμήματα του π. Ο.Α.Ε.Ε. τις εργάσιμες ημέρες και ώρες έως και Δευτέρα 11-6-2018 και ώρα 15:00.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Όσοι ασφαλισμένοι υποβάλουν εκ παραδρομής αίτηση για την Α΄ Κατασκηνωτική περίοδο, ενώ ενδιαφέρονται για επόμενη, πρέπει άμεσα να την ακυρώσουν, διότι η αίτησή τους δε θα γίνει αποδεκτή και το σύστημα δε θα τους επιτρέψει την υποβολή νέας αίτησης για τις επόμενες κατασκηνωτικές περιόδους.
Επισημαίνεται ότι η συνολική διαδικασία τελεί υπό την αίρεση της θετικής έκβασης του ελέγχου νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Για το λόγο ότι πριν από την έγκριση του σχεδίου σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν είναι δυνατή η υπογραφή των συμβάσεων, η αποστολή των παιδιών στις κατασκηνώσεις δεν θα πραγματοποιηθεί πριν σας ενημερώσουμε σχετικά.
Παρακαλούμε να επισκέπτεστε τακτικά την ηλεκτρονική διεύθυνση www.tsmede.gr, στην ενότητα Αρχική Σελίδα – Κατασκηνώσεις, προκειμένου να ενημερώνετστε για τις επόμενες φάσεις της διαδικασίας διεκπεραίωσης των αιτήσεων.
Για οποιαδήποτε σχετική απορία σας, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Ταμείο, μέσω του λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείουcamp2018@tsmede.gr.
Τηλ. Επικοινωνίας: 210-37.40.175 (08:00 – 14:00).
Για υποβολή Αίτησης συνδεθείτε στο www.tsmede.gr με τους προσωπικούς κωδικούς σας και επιλέξτε Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες → Κατασκηνώσεις→ Αίτηση Κάρτας Κατασκηνωτή.
Πίνακας κατασκηνώσεων 2018
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΚΑΡΤΑΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΗ
Η κάρτα κατασκηνωτή, θα παραλαμβάνεται από τον αιτούντα τόσο από την Κεντρική Υπηρεσία (Π.Π. Γερμανού 3-5 Αθήνα 1ος όροφος), όσο και από τα περιφερειακά τμήματα και γραφεία, καθημερινά από 08:00 έως 14:00 από την Τρίτη 12/06/2018 μέχρι και την Τετάρτη 20/06/2018, αποκλειστικά για την Α΄ κατασκηνωτική περίοδο, προσκομίζοντας τα κάτωθι:
1. Βιβλιάριο υγείας άμεσα ασφαλισμένου και παιδιού
2. 1 φωτογραφία
3. Εκτυπωμένη αίτηση υπογεγραμμένη από τον άμεσα ασφαλισμένο – αιτούντα
4. Αποδεικτικό κράτησης της θέσης από την κατασκήνωση
5. Σε περίπτωση διαζευγμένων ή εν διαστάσει, η κάρτα κατασκηνωτή θα παραλαμβάνεται με την προσκόμιση της δικαστ. απόφασης επιμέλειας
6. Υπεύθυνη Δήλωση του αιτούντα ότι ο δικαιούχος – τέκνο του, δεν πρόκειται να συμμετάσχει σε πρόγραμμα κατασκηνώσεων άλλου φορέα.
7. Σε περίπτωση παραλαβής της κάρτας κατασκηνωτή από τρίτο πρόσωπο απαιτείται εξουσιοδότηση από τον αιτούντα
Εξυπακούεται ότι το παιδί θα διαθέτει ασφαλιστική ικανότητα.
Επισημαίνεται ότι με το τέλος της προθεσμίας (που θα τηρηθεί αυστηρά) για την παραλαβή της κάρτας κατασκηνωτή, σε περίπτωση μη προσέλευσης για την παραλαβή της κάρτας κατασκηνωτή, η θέση θα ακυρώνεται και θα δίδεται στον επόμενο που βρίσκεται στη λίστα αναμονής.
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν γίνει χρήση της παροχής σχετικά με το Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα έτους 2018 μετά την έκδοση της κάρτας κατασκηνωτή, παρακαλείται ο ασφαλισμένος να επιστρέφει την κάρτα κατασκηνωτή στην Υπηρεσία, προκειμένου η θέση να καλυφθεί από άλλον ενδιαφερόμενο από τη λίστα αναμονής.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Εάν κατά τη διαδικασία υποβολής της αίτησης, ο έλεγχος των στοιχείων από την ΗΔΙΚΑ, επέστρεψε λάθος στα πεδία «ΕΠΩΝΥΜΟ» ή «ΟΝΟΜΑ» (π.χ. την ένδειξη «ΑΒΑΠΤΙΣΤΟ», «ΑΡΡΕΝ» ή «ΘΗΛΥ»), καθώς και στην περίπτωση που δεβρέθηκε Ασφαλιστική Ικανότητα του δικαιούχου από τον Φορέα του, πρέπει να κάνετε επικαιροποίηση των στοιχείων του δικαιούχου στο μητρώο της ΗΔΙΚΑ (μέσω ΚΕΠ, ή μέσω του Ασφαλιστικού Φορέα).
Επισημαίνεται ότι η συνολική διαδικασία τελεί υπό την αίρεση της θετικής έκβασης του ελέγχου νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Κατηγορία Ανακοινώσεις,
Ανακοινώσεις Δελτία Τύπου
Προβολές
1052